مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 14:502023-09-29اقتصادي

رفع تداخل اراضی کشاورزی گیلان امسال به اتمام می رسد


برای اینکه اراضی کشاورزی هویت پیدا کند، اقدام به صدور سند خواهیم کرد و تا پایان سال جاری رفع تداخل به اتمام می رسد.

- ایسنا/گیلان رییس جهاد کشاورزی گیلان گفت: برای اینکه اراضی کشاورزی هویت پیدا کند، اقدام به صدور سند خواهیم کرد و تا پایان سال جاری رفع تداخل به اتمام می رسد.

صالح محمدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به دیدار با رییس کل دادگستری استان گیلان درباره صدور سند اراضی کشاورزی، اظهار کرد: در راستای قول رییس جمهور به کشاورزان استان گیلان، رفع تداخل اراضی کشاورزی جهت صدور سند در دستور کار جدی قرار دارد.

وی نگاه دستگاه قضا در حوزه رفع تداخل اراضی کشاورزی استان را بسیار کمک کننده دانست و افزود: برای اینکه اراضی کشاورزی هویت پیدا کند، اقدام به صدور سند خواهیم کرد و تا پایان سال جاری رفع تداخل به اتمام می رسد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه کارگروه رفع تداخل در تمام شهرستان ها برگزار می شود و مشاوران در حال انجام کار هستند، تصریح کرد: کمیسیون رفع تداخل اراضی کشاورزی استان نیز به صورت هفتگی برگزار می شود و کار با آهنگ خوبی در حال انجام است.

محمدی از رفع تداخل 181 هزار هکتاری اراضی کشاورزی استان با همکاری کارگروه های شهرستانی رفع تداخل خبر داد و اضافه کرد: حفاظت از اراضی کشاورزی گیلان و جلوگیری از تغییر کارب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تداخل اراضی کشاورزی گیلان امسال به اتمام می رسد

رفع تداخل اراضی کشاورزی گیلان امسال به اتمام می رسد